Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Zarządu Dróg Powiatowych w Miechowie
Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Miechowie.
- Data publikacji strony internetowej: 2018-03-13
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2018-03-13
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Zamieszczone na stronie informacje, w postaci załączników, nie są dostępne cyfrowo w całości lub części. Aktualnie trwają prace nad konwersją wszystkich plików PDF, WORD, EXCEL do wersji dostępnych cyfrowo.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-03-26
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-03-26
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Mateusz Peroń.
- E-mail: m.peron@zdpmiechow.pl
- Telefon: 41 3811161
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie
- Adres: ul. Warszawska 11
- E-mail: zarzaddrog@zdpmiechow.pl
- Telefon: 41 3811161
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek Zarządu Dróg Powiatowych w Miechowie znajduje się przy ul. Warszawskiej 11 i nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych